Корисні відповіді на часті питання 

В цьому розділі ми зібрали відповіді на питання щодо співпраці з НП Логістик, які найчастіше отримують наші менеджери:

  • НП Логістик – це Нова пошта?

    НП Логістик входить до групи компаній НОВА ПОШТА. Ми надаємо комплексні послуги складської логістики для бізнесу:- зберігання товарів на складі (у палетах, коробках, штуках тощо);- комплектація, пакування та відправка замовлень покупцям (В2С) та дистриб'юторам (В2В) наших клієнтів

  • В яких містах ми працюємо?

    НП Логістик має 2 складські комплекси у Київській області (під м.Бровари), де зберігаються та комплектуються товари.Клієнтом компанії може стати юридична особа або фізична особа-підприємець з будь-якого куточку світу, яка потребує складу в центрі України.
    Замовлення наших клієнтів:● відправляються прямо з наших складів, в яких розміщені спеціальні відділення Нової пошти, завдяки чому Ви будете мати конкурентну перевагу в швидкості доставки по всій Україні;● можуть відвантажуватися на інші служби доставки

  • Що потрібно, аби стати клієнтом НП Логістик?

    Бути зареєстрованим як "юридична особа" або "фізична особа-підприємець" та підписати договір на обслуговування з НП Логістик.Попередньо наш менеджер обов’язково проговорить з Вами умови договору та тарифи

  • Чи є мінімальний "поріг входу" для клієнтів?

    Немає жодних обмежень (мінімальної кількості замовлень, мінімального доходу тощо) для старту та подальшої співпраці з НП Логістик

  • З якими товарами ми працюємо?

    НП Логістик може працювати з товарами різної вагової категорії та асортименту. Обмеження стосуються лише:- швидкопсувних харчових продуктів (заморозка, фреш від 0 до +6℃);- небезпечних товарів згідно класифікації ADR
    Ми працюємо з будь-якими форматами товарів: палети, короби, штуки та ін. (пакунки тощо)

  • Де будуть зберігаться Ваші товари?

    На наших професійних складах класу "А" під Броварами (Київська обл.), що мають:- сучасні багатоповерхові конструкції для зберігання (стелажні та мезонінні системи);- підлогу з антипиловим покриттям;- цілодобове відеоспостереження;- протипожежну сигнализацію;- охоронну сигналізацію та нагляд;- сучасну складську техніку;- кваліфікований персонал;- потужну WMS-систему керування складом;- власні відділення Нової пошти
    Детальніше про склади та їх фото

  • Який режим роботи наших складів?

    Обидва наші склади працюють згідно наступного графіку:Понеділок-пятниця з 9:00 до 21:00Субота з 9:00 до 17:00Неділя - вихідний
    Можливий варіант встановлення індивідуального режиму роботи під клієнта, в т.ч. цілодобовий графік. Всі умови обговорюються на етапі укладення договору

  • Чи застрахований товар клієнтів на наших складах?

    Оскільки ми не є власниками товару і безпосередньо сам товар не можемо застрахувати - у нас застрахована саме відповідальність НП Логістик за Ваш товар. Однак цей факт ніяк не впливає на головне - ми несемо повну відповідальність за Ваш товар з моменту поставки на склад

  • Як проходить передача замовлень від Вашого магазину до нашого складу?

    Є 2 шляхи:1) обмін файлами Excel2) API-інтеграція будь-якої Вашої системи з нашою WMS-системою (має безліч переваг: миттєва автоматична передача замовлень на склад, онлайн-відстеження статусів обробки замовлень та товарних залишків тощо)

  • Які послуги, в т.ч. додаткові, надає НП Логістик?

    Основні послуги: ● фулфілмент;● 3PL;● крос-докінг;● зберігання товарів
    Додаткові складські послуги:● паспортизація товару;● локалізація (стікери з перекладом на іноземний товар);● фіскалізація (друк фіскального чеку на товар);● маркування товару (стікери з штрих-кодами);● контроль серійних номерів;● контроль строку придатності товарів;● вкладення рекламних матеріалів;● встановлення на товари захисних кліпс, біперів тощо;● передпродажна підготовка (перевірка якості);● оформлення пакету документів для покупців;● пакування замовлення у нестандартну упаковку;● робота з поверненнями;● формування промо-наборів (ко-пакінг)

  • З якими службами доставки ми працюємо?

    Переваги доставки Новою поштою у тому, що Ваші замовлення оперативно відправляються покупцям прямо зі складів НП Логістик. Проте ми можемо відвантажувати зібрані замовлення на будь-якого логістичного оператора, з яким Ви співпрацюєте

  • Чи можна поставити товар на наш склад з-за кордону?

    Звісно. Така поставка можлива, якщо вона:1) організована з Вашої сторони (тобто Ви самостійно замовляєте транспортування та інші супровідні послуги)або2) організована за допомогою групи компаній НОВА ПОШТА (поставка через НП Глобал)

  • Чи можемо ми організувати транспортування товару на наш склад?

    Звісно. Ми організуємо поставку за допомогою групи компаній НОВА ПОШТА (а саме - через Нову пошту)

  • Чи є у нас "Особистий кабінет"?

    На даний момент він на стадії розробки

  • Як формується ціна?

    Вартість послуг за місяць залежить від декількох факторів:1) кількості комірок або площі, які були відведені на складі під зберігання Ваших товарів протягом місяця;2) кількість фактично зібраних замовлень протягом місяця;3) кількості розвантажених/завантажених машин з товарами протягом місяці;4) наявності додаткових сервісів, які були надані протягом місяця (наприклад, робота з поверненнями тощо
    У договорі між Вами та НП Логістик буде розміщено інформацію про тарифи на послуги компанії, а за результатами кожного місяця буде проведено розрахунок за фактично надані послуги

  • Чи діє програма лояльності?

    На даний момент програма лояльності відсутня.Всі знижки встановлюються в індивідуальному порядку, в залежності від умов співпраці. Якщо програма лояльності буде створена, всі клієнти обов’язково будуть про це проінформовані та підключені до неї

  • Чи можна отримати орієнтовний прорахунок витрат для Вашого бізнесу?

    Звісно. Для цього просто зверніться до нашого менеджера і далі він проконсультує, яку інформацію необхідно буде Вам надати

А ми нагадуємо, що наші менеджери нададуть відповіді на будь-які Ваші запитання!