Як фулфілмент допомагає бізнесу в період карантину?

COVID-19 вніс свої корективи не тільки в життя українців, але й в український бізнес. Вірус істотно змінив реальність. Сьогодні нам нічого іншого не залишається, як підлаштуватися під нові обставини. Як і українцям, так і українському бізнесу це непогано вдається. В період карантину торгівля в Інтернеті набирає обертів. І є висока ймовірность, що перехід на онлайн-шопінг може стати довготривалим трендом: люди, які під час карантину звикнуть до зручності онлайн-покупок, можливо, після його закінчення більше не захочуть повертатися до старого методу шопінгу. 

Саме зараз настає час можливостей для молодих підприємців і шанс для швидкого розвитку бізнесу 

директор НП Логістик Андрій Нестеренко

З початку карантину вже пройшов період паніки, пов'язаної з епідемією. Наразі жителі України і, зокрема, бізнес, готові тверезо оцінювати ситуацію і адаптуватися до неї. Аналізуючи ринок рітейлу, можна зробити три висновки:
1. Однозначно, електронна комерція стрімко зростає за рахунок того, що збільшилася купівельна активність українців в Інтернеті. Багато представників рітейлу вже зіткнулися з ситуацією, коли їх склад і персонал не в змозі впоратися з навантаженням під час такого «піку» продажів. До такого шопінг-буму виявилися не готові навіть світові гіганти Amazon та AliExpress, про що говорять збої та затримки їх замовлень.
2. Крім того, частина офлайн-магазинів вирішили оперативно перейти в онлайн. Це досить мудре та своєчасне рішення. Але деякі підприємці ще не до кінця розібралися у всіх тонкощах та особливостях. Адже продажі онлайн - це не просто передача товару від продавця до покупця, як це зазвичай в офлайні відбувається. Це величезна кількість процесів, невидимих звичайному користувачеві: зберігання, обробка і комплектація замовлення, упаковка, відправка і складна IT-інтеграція.
3. Деякі негативні зміни на ринку, все ж таки, спостерігаються. При першій оцінці – приблизно 40% гравців ринку призупинили роботу на період карантину. Переважно це сегмент МСБ. Причин декілька. По-перше, частина продавців – імпортери і залежать від міжнародних поставок. По-друге, змінився рейтинг популярності товарних груп, що купуються, тому в онлайн-магазині з товарами не першої необхідності падають продажі. По-третє, невеликі підприємці просто можуть не знати, що робити в такій ситуації. Тому приймають рішення тимчасово закритися, відправляють існуючий персонал у відпустку за свій рахунок, а в деяких випадках навіть перевозять товари зі складу додому або в гараж.
Ми готові запропонувати ідеальне рішення для всіх трьох вищезазначених сценаріїв. Хочете в період карантину продавати легко і без затримок? Ми знаємо, як допомогти! Інтеграція фулфілменту від НП Логістик у ваш бізнес забезпечить безперебійні продажі і максимальну ефективність! - мотивує Андрій Нестеренко.

Фулфілмент-послуги в Україні відомі та популярні протягом вже 5-ти років. Раніше вважалося, що така опція - прерогатива великих компаній і коштує дорого. Але це не так. Завдяки продуманому розміщенню та зберіганню товарів не тільки у вигляді палет, а й у вигляді коробів і навіть штук, фулфілмент від НП Логістик став доступним якісним аутсорсом для інтернет-магазинів навіть з невеликими обсягами від 30 замовлень на місяць.
Компанія може обслуговувати клієнтів всіх галузей і працювати з товарами різної вагової категорії, якщо такі товари не вимагають специфічних умов зберігання. Нещодавно Retailers вивчали, що ж найбільше купують українці, сидячи вдома. НП Логістик працює практично з усіма товарними групами з цього переліку, але, звичайно ж, не обмежуючись ним. Під поняттям «працювати» і «фулфілмент» мається на увазі надання комплексу операцій та сервісів по супроводженню вашого товару з моменту його оформлення (замовлення / покупки / поставки) до моменту видачі (відвантаження / доставки) покупцеві. Досконало налаштовані процеси обробки онлайн-замовлень і зберігання товарів клієнта, сучасні технологічні потужності і новітня система обліку – фундаментальні основи сервісу НП Логістик. І що найважливіше - в період карантину компанія працює без зупинки. Звісно ж, дотримуючись всіх санітарних норм та заходів безпеки.
"З середини березня наші фулфілмент-центри у повній мірі відчули на собі завантаження понад норми. Але нам вистачило рівно пів дня, щоб максимально налаштуватися під такий ритм на найближчі 2 місяці. Ми наймаємо додатковий складський персонал, розширюємо можливості автоматизованих ліній, оперативно коригуємо операційні графіки, топологію та зонування відповідно до запуску нових проектів. Так, наприклад, одними з наймасштабніших проектів, запущених в кінці березня та під які ми виділили додаткові потужності, є: формування продуктових наборів для благодійної акції Нової пошти разом з Rozetka і фондом «Життєлюб», а також комплектація медичних товарів в рамках співпраці Нової пошти з МОЗ України при координації Офісу Президента. Дані товари відправлялися до лікарень всіх регіонів країни, а продовольчі набори доставляються українським пенсіонерам" -ділиться досвідом директор НП Логістик.

Відповідаючи на питання, ЯК НАШ ФУЛФІЛМЕНТ МОЖЕ ДОПОМОГТИ В ПЕРІОД КАРАНТИНУ СУЧАСНОМУ БІЗНЕСУ, я зроблю акцент, в першу чергу, на безперебійності наших процесів. Замовлення швидко формуються і приходять покупцеві нашого клієнта вчасно, що важливо для репутації кожного продавця.
Онлайн-магазини, в яких зараз зросли продажі, незабаром можуть зіткнутися, якщо ще не зіткнулися, з проблемою нестачі складських площ і персоналу, збоями операційної системи через навантаження. Як результат - збій замовлень та нервова напруга. Але все може бути зовсім інакше, якщо передати нам в роботу частину свого товару або навіть весь товар. Продажі клієнта працюватимуть в спокійному налагодженому режимі. А самі підприємці зможуть просто сидіти вдома, віддалено контролювати залишки товарних запасів і статуси замовлень, а головне – обмірковувати нову бізнес-ідею, яку вони неодмінно реалізують після карантину.
Повірте, у підприємців, які вирішують тимчасово припинити роботу, також є альтернатива. Вони легко можуть перевезти існуючий асортимент товару на наш склад для зберігання. І якщо їм надійде замовлення від їх покупця, ми оперативно його укомплектуємо та відправимо. Клієнт в такому випадку оплачує тільки зберігання товару та по факту за кожне зібране замовлення. Крім того, він у будь-який час може розпочати торгівлю іншими, більш популярними групами товарів. Площі наших фулфілмент-центрів та можливості нашої операційної системи дозволяють йому розширитися у будь-який час. І не забувайте, що ми несемо повну відповідальність за товар наших клієнтів на будь-якому етапі взаємодії з ним.
Для офлайн-магазинів, які тільки відкривають для себе продажі онлайн, наш фулфілмент стане незамінним помічником. Ми візьмемо на себе всі операційні та логістичні процеси, пов'язані із замовленнями покупців. Адже НП Логістик працює на ринку фулфілменту більше 5 років. У нас великий досвід, потужна виробничо-технологічна база і відточені процеси, а з товарами завжди працює виключно кваліфікований та навчений персонал. Таким чином онлайн-продажі клієнта запрацюють швидко і ідеально з першого ж замовлення.

Повірте, у підприємців, які вирішують тимчасово припинити роботу, є альтернатива! 

Андрій Нестеренко

Але найважливіший фактор для всіх, причому не тільки в період карантину, - це оптимізація витрат. Наш клієнт істотно заощаджує за рахунок того, що зникає необхідність сплачувати за оренду та утримання складу, підбирати і оплачувати персонал, інвестувати в покупку програмного забезпечення та техніки, які ніколи не бувають дешевими. Адже це все йому надаємо комплексно ми. Крім того, з 20 березня, ми знизили тарифи, щоб якось допомогти підприємцям в цей період. Наприклад, наш min тариф на обробку тепер становить від 18 грн (без ПДВ) за замовлення і він включає в себе послуги відбору товару, комплектації, упаковки та відвантаження.
Як ви бачите, фулфілмент дійсно відкриває багато можливостей та нові горизонти для підприємців. А НП Логістик - ідеальний партнер для сучасного українського бізнесу, який дозволяє ефективно і якісно працювати з клієнтськими замовленнями навіть в період карантину.
Всім здоров'я й легких продажів! - підсумовує та бажає Андрій Нестеренко