Company picture

НП Логістик: Попит на послуги фулфілменту щорічно зростає на 25-30%


Андрій Нестеренко, директор НП Логістик, поділився з RAU підсумками роботи компанії в 2018 році і планами на 2019-й.
У минулому році складські площі, що використовуються під фулфілмент клієнтами, істотно не змінилися. При цьому кількість замовлень збільшилася, в середньому, на 20-25%. Таких результатів вдалося досягти завдяки тому, що в 2018-му багато уваги було приділено модернізації та автоматизації виробничого процесу. “Оновлення процесів і ПО – пов’язані між собою завдання. Ми перейшли на нові типи ТСД (термінали збору даних)”, – додає Андрій Нестеренко.
Всі площі, які використовує компанія під фулфілмент, орендуються. Вони розташовані в Броварах Київської області. Нинішня площа цих приміщень складає 23 000 кв. м і збільшиться до 35 000 кв. м в 2019 році.
10% загальної площі орендує Rozetka. Серед клієнтів сегменту e-commerce – Ашан, Алло, JYSK та інші. Крім інтернет-магазинів, послуги фулфілмента НП Логістик замовляють компанії, що працюють з продовольчою та непродовольчою групою споживчих товарів, побутовою електронікою, книгами та інших сегментів.
У 2019 року до числа клієнтів НП Логістик приєднається IKEA – найбільший в світі рітейлер товарів для будинку. Про те, що компанія НП Логістик надаватиме шведській компанії логістичні послуги, в тому числі зберігання і комплектації замовлень для її магазину формату Сity store в Києві, стало відомо в кінці грудня.
Як розповів Андрій Нестеренко, у НП Логістик є й інші запити на фулфілмент, які в даний момент знаходяться на стадії переговорів. В цілому, попит на фулфілмент з боку українського е-Коммерс зростає в середньому на 25-30% на рік, відзначають в компанії.
Ukrainian Retail AssociationОригінал статті