Шлях посилки з інтернет-магазину 

влог НП Логістик та Retailers

Онлайн-шопінг у нашій країні стає популярнішим з кожним днем. Тим паче, під час пандемії. Разом із обсягами інтернет-продажів зростають і вимоги покупців: до сервісу, якості товарів, надійності упаковки та, звісно, швидкості доставки замовлення.
Для сучасних інтернет-магазинів, особливо для їхньої репутації, дуже важливо відповідати всім очікуванням своїх клієнтів. Для цього представникам електронної комерції доводиться інколи "розриватися" між продажами, маркетингом та логістикою, тому що ці напрямки відіграють однаково важливу роль у бізнесі. На допомогу приходить фулфілмент: аутсорс складських та логістичних послуг, необхідних для обслуговування інтернет-замовлень. Як це насправді відбувається?Як замовлення від покупця онлайн-магазину потрапляє на наш склад? Які саме етапи проходить посилка перед тим, як потрапити в руки покупцеві?Скільки процесів та скільки часу знадобиться працівникам складу для обробки одного замовлення?В чому полягає одна з найголовніших переваг НП Логістик?
Про все це Ви дізнаєтеся, подивившись спільний влог НП Логістик з відомим онлайн-порталом Retailers, в якому ми поетапно покажемо весь шлях посилки від моменту замовлення на сайті до моменту її отримання у відділенні Нової пошти:

Ліцензійні права - Retailers